Ana içeriğe atla

Aile kahvaltilari 💜

Herkese merhaba ☺ Dün ve Bugün eylül le baya gezdik. Havalar ısınınca döküldük yollara. Geçen haftaya kadar kar yaginca bu hafta 21 dereceye kadar çıkan sıcaklık bizi baya mutlu etti. Bahar iyice yüzünü göstermeye başladi. Dün annemle ve doruk la kentparka gittik. Bir anda karar verip çıktık sabah eylül le. Hasan da evdeydi hem biz çıkarsak o da ise gidene kadar rahatça uyur diye erken saatte çıktım. Tramvayla ablama gittim. Tabi yol 1 saat. Giderken fırından sıcacık simitleride kapmayi ihmal etmedim. Ne yazık ki bir yere tramvayla ya da otobüsle gitmek bebekli olunca çok zor. Eminim.bütün anneler anlar beni bu konuda. Insanlar bebekli/çocuklu kadınlara karşı çok anlayissiz. Tramvayda bebek arabasi için ayrilan koca yerlere doluşan ve orayı bosaltmalarini rica ettiğimizde sanki çok anormal birsey istiyormuş gibi binbir suratla üfleyerek falan kenara cekilenler var. Aloo noluyo arkadaşım orası zaten bizim için senin orda durman anormalll falan diye bağıra sim geliyo arada. Hatta bikaç kez tartismisligim da var. Neyse zar zor bindik tramvaya. Eylül etrafını izleyerek gitti bütün yolu. Vardigimizda doruk bey kapıda bizi bekliyordu eylül u bana ver der gibi işaretler yaptı bana. Olmaaaz dedim malum o da daha 2 yaşında biraz cimdikleme ısırma tehlikeleri olabilir 😨 ablam ise gitmişti annem doruğa bakıyordu. Güzelce çay demlemiş kahvaltı hazırlamış. Bayılıyorum aileyle yapılan kahvaltı lara.  Muhabbet eşliğinde içilen çaylara. Baya muhabbet ettik. Ordan parka gittik. Cimlere yayıldık. Ikindiye Doğru burnumuza eskisehirin meşhur çiborek kokusu geldi ilerde ki  lokantaya gittik yedik😀

Benim Vişneli dondurmama da mama sandalyesi bulduk tam süper oldu.(dorugun saçlarına bakın çok güzel benim kızimda daha saç yok😁) 

Biraz daha oturduk tan sonra tekrar yollara düştük tramvaya bindik evimize geldik. 
Bugün de sabah hasanin ananesine kahvaltıya davetliydik oraya gittik. Ailece kahvaltı yaptık. Büyük dedesi eylül kızı sevdi güzelce. Hasan yine ise gideceği için 2 bucukta çıktık. Bizi eve bıraktı. Akşam yemeği için arkadaşımla sozlesmistik. Öncesinde biraz hava alalım istedik parkta buluştuk şeydamla. Arkadaşlığımız aslında liseye dayanıyor yani lisede birbirimizi uzaktan taniyorduk ama samimiyet yoktu aramızda. Üniversite hazırlıkta sınıflarımiz yanyana olunca iyice samimi olduk ve 8 yıldır süre gelen bir arkadaşlığimiz var.Ben hazırlıktan sonra okuduğum bölümü bırakıp açığa geçtim. O devam etti ve öğretmen oldu 💜💜 şu an evlilik hazırlıkları içinde kosturuyor☺ hayatta hep mutlu olmasını istediğim ve bunu hakettiğine inandığım insanlardan biri. Kalbi gibi güzel hayatı olur inşallah. Eylül u çok özlemiş baya özlem giderdiler.  Bu arada bende onlara acı soslu makarna ve garnitür lü salata yaptim🍜🍜 akşam yemegimizi yedik,kahvelerimizi içtik bol bol muhabbet ettık. Aldıkları eşyaların resimlerine baktık. Evlilik hazırliklarim geldi aklıma hem çok stresli hemde çok heyecanlı günlerdi  her şeyi nasıl özenerek gösteriyodum bende herkese 💜 

Yani dünde bugunde böyle güzel geçti. Kış boyu her bunaldigimda havalar isinsin şunu yapcam buraya gitcem dediğim her yere gidiyorum geziyorum. Özgür olmak gibisi yok. Hayat kısa kuşlar uçuyor dostlar. Sizde kimsenin kanatlarınızı kırmasına izin vermeyin,istediğiniz yere istediğiniz zaman uçun 💜 

Tekrar görüşmek üzere herkese iyi akşamlar 👋☺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl