Ana içeriğe atla

Tramvayla doğuma gitmek 😀

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺

Bugün size doğuma gidiş hikayemi anlatacağım. Birden aklıma geldi ve sizinle paylaşmak istedim. Doğum hikayem de ayrıntılı anlattığım üzere doğumum bobrek büyümesi nedeniyle sezeryan oldu. Doktor artık böbreğin  3.seviyede büyüdüğünü açıklayinca bobregime stent takildi ve ne yazikki ben stent takılması işlemine uyusturulmadan girdim bebeğe herhangi bir zarar gelmemesi için. Ameliyathanede yapıldı haliyle ve canlı bi şekilde o ortamı izlemek falan bende baya bi travma oluşturdu. Birde stent takildiktan  sonra hersey yolunda gitmedi.stent kayma yapmış ve baskı uygulamış küçük tuvaletimi yapmama engel olmuş bu arada çok sancilandim. 4 gün boyunca uyumadim düzgünce birsey yiyemedim tabi bu arada hem kendi kadın doğum doktoruma hem stent takan doktora gittik. En sonunda hasanin izni bitti ve ise dönmesi gerekti beni anneme bıraktı. Bir gece sancı yla geçti ve sabah sıcak bir banyoya girdim. Çıktığımda daha fena oldum ve annem kendi doktorunun muayenehanesini aradı.artık o kadar çok doktora gitmiştik  ki çok caresizdik en son çare olarak taksi çağırdı ve düştük yollara. Hasan a haber verdik.doktor gittiğimizde muayene etti ve ne yazikki doğum başlamıştı.stendin baskısıyla yaşadığım sancı doğumu tetiklemiş ve ben iki gündür doğum sancısı yasamisim  doktor iyi bile dayanmissin dedi. Eğer doğum kontrol altına alinamazsa diye ciğer geliştirici iğne vurdu doktorumuz.daha 30 haftalikti  minik kızım.premature olacaktı doğarsa ve en iyi bakım yapılacak kurtulma şansı en yüksek hastaneye doğru yola çıktık doktor da arkamizdan geldi.tabi biz yine taksiyle korna basa  basa 😣 bu arada annem hasan a haber vermiş oda bize yetişti. Kıyamam tramvay durağınin camlarindan atlamis korkudan ne yapacağını şaşirmiş  oda. Gittiğimizde ben artık kivranmaya başlamıştım öncelikle üroloji uzmanına muayene oldum. Bu stent çok kaymiş stent çıkarsa doğumu durdururuz deyince biz sevindik. Sonra yine canlı canlı ameliyathane  yine benzer işlemler. Çok şükür doğum durdu aksama kadar hastanede kaldım sserumlar falan derken hersey yoluna girince eve çıktık. Ama benim tabi psikoloji alt üst oldu.neyse bebeğim sağlıklı olmasina sarılarak birkaç gün sonra toparladim kendimi.38.hafta da sezeryan olacaktım. Bu 8 haftayı el ve ayaklarimin şişmesi mide yanmasi gibi normal olan sikayetlerle atlatarak doğumdan bir gün öncesine geldik. Hasanla yalnız geçireceğimiz son geceydi bu. Ertesi gün evden çıkacaktık ve sonra 3 kişi hatta bi süre bizde kalacak annem kayinvalidem falan bi sürü kişi geri donecektik. ☺ o akşam Eylul için evi süsledik. Balonlar sonmesin diye son güne birakmistik. Hasan 12 den sonra birsey yiyemeyeceksin hadi bişeyler ye dese de ben heyecandan hicbirsey yiyemiyordum. Sürekli gidip çantaları falan kontrol ederken en sonunda hasan zorla yatırdı beni 😀 hayallere dalmisken uyumusum 😀
Sabah uyandık hasan taksi cagiriyorum dedi  ben Hayır istemem diye tutturdum. Taksiye binip hastaneye gidersem korkcagimi ama tramvayla gidersek rahat olacağımı sanki  basit bi kontrole gidiyormuş gibi hissedecegimi anlattım. Belki saçma gelecek size ama o an hissettiğim oydu. Zorla ikna ettim hasani. Zaten çok eşyamiz yoktu. Iki çanta bi portbebe. Ben sırt cantama özel esyalarimi koymuştum onu sırtıma taktım portbebeyi elime aldim. zaten henüz pek agirlasmamistim. Çok rahat yürüyordum.Hasan da diğer iki çantayi aldı. Derken biz evden çıktık.
Işte bu şekilde durakta bekledik bindik ve gittik 😀 bu arada o zamanlar burnum kendi Cumhuriyetini kurmuştu yüzümde 😂

Hastanenin kapısının önünde annem ve kayinvalidem bizi bekliyorlardi
 Onlardan biraz azar isitsekte açıklayinca anladilar durumu.

Saat 8 di ve biz bi saat sonra 3 kişilik hayatımıza başlamıştık  💜💜

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl