Ana içeriğe atla

Ilk mim tecrübem☺

Herkese merhaba 🙋🙋 ben bugun yine çok yorgunum. Puf yanak uyudu bende birazdan yatacagim☺ ama yatmadan önce bu mim'i yapmak istedim. Yoksa gözüme uyku girmezdi.  Evet malumatiniz üzerine ben çok taze bir blogger arkadaşınızım. Sevgili deeptone bana seni mimledim diye mesaj atınca telefona bakışımı fotograflayip buraya koyabilirdim aslında baya ilgi çekerdi. Blog yazan ama daha mim leme nedir bilmeyen masum köylü 😂 ama ben bilmemek değil ogrenmemek ayıp diyerek deep cime mesaj attım ki kendisi bana o kadar çok konuda yardım etti ve yol açtı ki eminim bana çok güzel açıklayacakti. Evet tahminim gibi çok. Güzel açıklayıcı bir cevap attı bana ve bende öğrenmiş oldum. Yani inşallah doğru anlamisimdir ki hatam olursa affola canlar. Oncelikle buraya beni mimleyen sevgili deep in linkini koymam gerekiyormus umarm olmustur 😀
http://sadevederin.blogspot.com.tr/search?updated-max=2017-04-05T23:59:00%2B03:00&max-results=5&m=1

Mimimizin konusu en sevdiğim 3 marka.

1.wee baby; evet öncelikle eylül le ilgili en sevdiğim markayı yazmak istedim. Çünkü inanin bi suredir sadece bunlar ilgi alanım. Kendim için pek bir sey almıyorum desem yalan olmaz. Wee baby nın ürünleri hem güzel kaliteli hem fiyati uygun. Bebek ürünleri bu kadar pahalıyken daha uygun fiyatli ama kaliteli alternatifler olması bizi bağlayan en önemli özelliği.
2.Jacobs;evet kahveyi her haliyle seven bir insan olarak tum kahve markalarını sevmekle birlikte en sevdiğim ürün budur.daha hafif geliyor bana.
3.Eti; evet etinin tüm ürünlerini çok seviyorum. Atistirmayi abur cuburu seven biri olarak tercihimdir☺

Eveet benim sectigim markalar bunlar. Ben kimseyi mimlemeyecegim çünkü fazla bir arkadaşım yok henüz.  Arkadaşim olan herkesi deep zaten bu konuda mimlemis baktığım kadariyla. Bu zinciri diğer mimlenen arkadaşlar layıkıyla devam ettirecektir eminim ama daha yeni olarak bu konuda affiniza siginiyorum arkadaşlar ☺

Okuduğunuz için teşekkürler herkese hayırlı geceler 💜

Yorumlar

  1. heeey ilk mimini başarıyla yapmışsıın ve cevapların da şirin olmuuuş :) bu arada, instan noldu ya kaybettim kapattın mıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevindim ☺ bilmiyorum şu an bende giremiyorum kapatmadim ama bi sknti var sanırım 😣

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl