Ana içeriğe atla

10 soruda "Neşeli Süs Evim" ☺

Herkese merhaba 🙋 Bugün sizlerle yine bir blogger arkadaşımla yaptığım 10 soruda tanıma konseptli mini roportajimi paylaşacağım. Sevgili Meltem'e sorularımı cevapladıgı ve bizlere kendini daha iyi tanıma fırsatı sunduğu için teşekkür ediyorum💛

1.Merhaba,öncelikle kendinizi bize kısaca tanıtırmısınız? 

Merhaba herkese. Öncelikle bloğunuzda bana da yer verdiğiniz için size çok teşekkür ederim.
İsmim Meltem. 1985 Ankara doğumluyum . Ama ben 29 yaşında kaldım. İnsanın ruhu gerçekten her zaman aynı kalıyormuş 30 yaşımdan sonra bunu daha iyi anladım:) Turizm Rehberliğinden mezun olduktan sonra Amerikada Fulbright bursu kazanarak 1 yıl turizm ve otel yönetimi alanında eğitim aldım. Amerika'dan döndüğümde sevgili eşimle 1 ay içinde 2008 yılında evlendim. Tabii 4 yıldır eşimi seviyor ve tanıyordum 😊 3,5 yıl kadar otelde satış&pazarlama müdürü olarak görev yaptım. Evliliğimizin  4,5 yılına yaklaşırken biricik oğlumuz Kıvanç'ı kucağımıza aldık ve hayatımız onunla tamamen değişti ve daha da renklendi. İsim anlamlarının kişilerin karakterine yansıdığını düşünüyorum . Kıvanç isminin anlamlarından biri de mutluluk demekti hem mutlu bir çocuk olsun hem de hayatımıza mutluluk getirsin düşüncesiyle bu ismi tercih ettik. Gerçekten de hem mutlu bir çocuk oldu hem de hayatımıza daha da farklı bir mutluluk getirdi 💕

2.Çok memnun olduk. Hobileriniz, sevdiğiniz ve sevmediğiniz şeylerden bahsedermisiniz? 

Farklı ülkeleri ve şehirleri gezip Yeni yerler keşif etmeyi çok seviyorum . Tabii alış veriş yapmaya bayılıyorum her bayan gibi 😊 Ev Aksesuarları benim hayatımın bir parçası gibi 

görünce içi gider mi bir insanın benim içim gidiyor ve almadan duramıyorum 😄 Eğer beğendiğim aksesuarın benzeri varsa kendimi tutuyorum 😊 kitap okumayı ve merak ettiğim konular hakkında araştırmayı çok seviyorum. Ve bu dünyada en çok oğlumla, eşimle ve sevdiklerimle vakit geçirmeyi seviyorum . Sevmediğim şey ise  luna parkta korkunç oyuncaklara binmek, hızlı bir araba ile yolculuk yapmak. Arabayı bazen hızlı kullansam da başka biri kullandığında kendimi güvende hissetmiyorum. Bütün kontrol bende olmalı ☺️
3.En büyük hayalinizi ve gelecek planlarınızı bizimle paylaşırmısınız? 

En büyük hayalim kendi iş yerimi açmak. En büyük hobim olan fotoğrafçılık ile ilgili güzel bir eğitim alarak profesyonel olarak bu işi yapmayı da çok isterdim olmasa da aile fotoğraflarımızı çekecek kadar güzel fotoğraflar çeksem yeterli olur benim için :) 

4.Ne zamandır blog yazıyorsunuz? 


Eylül 2015 yılından beri blog yazıyorum. 

5.Blogunuzun ana teması nedir?

Bloğumun ana Teması: ücretsiz parti setleri, Parti fikirleri, ev dekorasyonu, bebek&çocuk tasarımları, aktiviteleri ve düğün fikirleri ile ilgili paylaşımlarda bulunuyorum. Daha çok annelere hitap ediyor blogum.

6.Blogunuzu açarken bir amacınız varmıydı? Varsa bizimle paylaşırmısınız? 

Aslında yoktu. Oğlum doğduktan sonraki dönemde kendime de vakit ayırmak istiyordum bir şeyler yapmak istiyordum önce parti Setleri tasarlayıp, parti süsleri hazırlayıp
satışını gerçekleştiriyordum . Tabii bu iş çocukla oldukça zor olduğu için tamamen bıraktım ve tüm anneler yararlansın düşüncesiyle bloğumda ücretsiz parti temalarını paylaşmaya karar verdim sonrasında ise farklı konular oluştu ve farklı internet sitelerinden de ilham almaya başladıkça blogumu içeriği daha da genişledi

7-8.En sevdiğiniz/sevmediğiniz özelliğiniz nedir?
 Çevremdeki kişilere sorsak daha iyi olur aslında ama sevdiğim en güzel özelliğim merhametli bir insanım, empati kurmayı alışkanlık haline getirdiğim için insanlara bakış açım her zaman olumlu diyebilirim, saygısızlığa ve haksızlığa asla tahammülüm yok, insanlara hiç düşünmeden severek yardımcı olurum, arkadaş seçerken seçici davranırım, gülmeyi severim. Sevmediğim özelliğim ise; insanların iyi niyetli olduklarını düşünerek çok çabuk inanırım, biraz maymun iştahlı olduğumu söyleyebilirim; bulunduğum ortamdan memnun değilsem hemen sıkılabiliyorum, biraz sabırsızım ve çok unutkanım.

9.Başka bir meslek seçme şansınız olsaydı ne olmak isterdiniz ? 

Profosyonel Fotoğrafçı veya Grafik Tasarımcısı olmayı çok isterdim ama bu meslekler yaklaşık 3 yıldır hayalimi süslüyor . Sanırım insanın yaşı ilerledikçe ilgi alanları da değişiklik gösteriyor yoksa turizm bölümünü de çok severek okudum ve çalıştım.

10. Sizi bu dunyada en cok kızdıran şey nedir ?
Adaletsiz, güvensiz ve savaş ortamı olan bir dünyada yaşamak beni çok kızdırıyor. Mutlu ve huzurlu yaşamak varken insanlar neden kötülüğü tercih ediyor gerçekten anlam veremiyorum.

Sizler de blogumu incelemek isterseniz, Neşeli Süs evime buyurunuz...

Ben  bu röportajı bu sohbeti yazarken çok keyif aldım sizde okurken keyif alacaksınız eminim. Sevgili Meltem'e hayatı boyunca başarı ve mutluluk diliyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim, herkese iyi akşamlar 💚

Yorumlar

  1. Harika bir röportaj olmuş 👍

    YanıtlaSil
  2. Yaaa çok güzel olmuş ❤️ İkinize de başarılar

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeldi, keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve samimi olmuş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim ne mutlu bize o samimiyeti verebildiysek 😊

      Sil
  5. çok güzel bir röportaj olmuş, tanıdığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifle okudum zaten takibimde olan bir arkadaşımızdı
    İkinize de teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. çok tatlııı ben de çok severim onuuuu :)

    YanıtlaSil
  8. Canım bloggerlar arkadaşlarım çok teşekkürler güzel yorumlarınız için çok mutlu oldum ki. ❤️ Çağlacım blogunda bana da yer verdiğin için çok teşekkürler ❤️ Kucak dolusu Sevgiler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne demek belli ki çok seviliyorsun, seni tanıtmak benim için keyifti💜💜 sevgiler 😚😚

      Sil
  9. Emeğinize sağlık keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir röportaj olmuş ....

    YanıtlaSil
  11. Harika bir röportaj olmuş, bayıldım! Elinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Harika bi röportaj canım 🤗 benim de en büyük hayallerimden biriydi profesyonel fotoğrafçılık 🤗

    YanıtlaSil
  13. Zaten takipteydim ama yakından tanıma fırsatım oldu. Hoş bir sohbet olmuş emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir röportaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Harika bir proje ☺ Bende sizi takipteyim artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz teşekkür ederim sevgiler 💛 😊

      Sil
  16. Meltemi de tanımış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım daha devamı gelecek inşallah 😊

      Sil
  17. Ay tabikide harika olmuss.Zaten parti setleride harika.Severek okuyorum blogunu.Tesekkr ederim canmm.Naziğinede iyi bak 💕😄😚

    YanıtlaSil
  18. tanıştığımız için memnun oldum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl