Ana içeriğe atla

Anneler günü 💛

Herkese merhaba 🙋  Bugün malum anneler günü ve bende yazımda buna yer vermek istedim😊

Şöyle bir anıyla başlamak istiyorum. Ilkokula yeni baslamistim. Ablamlar da o dönemde ortaokula gidiyolardi. Annem ablalariyla aynı okulda olsun onlar göz kulak olurlar diye beni de o okula yazdırdı. O okulda baya uzak evimize. Dimdik bir Bayır çıkmak gerekiyor. Iki ablamda zaten benim küçük annelerim. Üzerimde az emekleri yoktur hani💜 annem hepimizi sabah okula götürür geri eve döner temizlik yemek uğraşır bir yandan eve destek olmak icin dantel yapardı.  Sonra akşam geri gelir alır hep beraber eve çıkardık. Bir gün inanılmaz bir yağmur yagmis ve dediğim gibi Bayır olduğu için aşağı doğru sel iniyordu. O sel bana kocaman bir deniz gibi gozukurdu tabi miniciktim sonuçta. Annem seli görünce beni sırtına alıp o bayiri cikarmisti. Annemin heryeri islanmisken ben kupkuruydum. Ve hatırladığım binlerce andan biri buyken bundan önce ve bundan sonra ve biliyorum ki her zaman beni o Dev dalgalardan koruyacak canım annem. Çok süslü kelimelere gerek yok... annem canım iyiki varsın... Tüm güzel annelerimizin,hepinizin anneler günü kutlu olsun... 🌼

Eveet bugün annemde buluştuk hepimiz. Hediyelerimizi verdik sarıldık özlem giderdik. Çok güzel de bir gün gecirdik💛  söyle de bir aile pozu verdik. Bunu da sizlerle paylasiyorum ve herkese iyi akşamlar diliyorum görüşmek üzere 😊


Yorumlar

  1. Canimmmmm... Annelik böyle bir sey işte..yine olsa yine taşır seni.. Her yaşımizda ayri bir derdimize göğüs geriyorlar..iyi ki varlar.. Foto harika bu arada: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, kesinlikle öyle iyiki varlar Allah basimizdan eksik etmesin 💛 💛

      Sil
  2. Ay evet evettt ne güzel bir fotoymus bu katiliom.üstteki bayana ���� canm annelik çok kutsal ya.Değerinj bilen herkese nasip etsin Rabbim insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım 😍 amin inşallah 💛

      Sil
  3. Ne güzel bir kare bu!?? Allah ayırmasın, birlikteliğiniz daim olsun inş! Eylülcük de hep böyle güzel karelerde olsn ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm amin inşallah güzel dileklerin için çok teşekkür ederim😊

      Sil
  4. Allah sevdiklerimizi yanımızdan ayırmasın...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bugün kahvaltıda misafirimiz vardı annem ve doruk.Ablam çalıştığı için doruğa annem bakıyo evde sıkılmışlar hava da güzel olunca kahvaltı sonra da park yapalım dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvaltı hazırladım. Bu arada doruk oglanla eylül kız arasında 1 buçuk yaş var yani doruk bizim küçük abimiz ☺ Kahvaltimizi yaptık çaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bakımına. Kahvaltıda ustlerini islatan eylül ve dorugun bi güzel altı üstü değiştirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem gündüz tv programlarını izledi çay keyfine devam etti.Sonra biraz parka çıkalım dedik ve bizim evin yakınındaki  bi parka gittik.Hava güzel olunca dolmuş tabi parklar...teyzeler örgülerini  örer,çocuklar kaydırak kayar,biz dorugu Salıncağa bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vardı az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eylül kız bu arada yine arabada uyudu.Bende fırsattan istifade atladım Salıncağa. Doruk beni görünce şaş…

Eylül için: muzlu krep👍👍

Herkese iyi geceler 🙋  bu sabah eylül için uzun araştırmalarım sonucunda en beğendiğim muzlu krep tarifini buldum ve yaptım. Kesinlikle bu. Sizinle de paylaşmak istedim çünkü hem tadı güzel oldu hemde çok kolay çevirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki katına çıkarın üstüne çikolata sürüp kendiniz de yiyin😀 şahsen kalanları ben öyle yaptım🙈 eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sarısı(1 yaş üstü için tamami)
Yarım muz
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı üzüm pekmezi

 Bebeğinizin ayına göre içine kuru üzüm de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice karıştırın. Az yağla kizdirilmis tavada arkali onlu kısık ateşte pişirin. Çevirmek için acele etmeyin biraz geç pişiyor. Yanına ıhlamur la gerçekten güzel oluyor. Eylül de baya beğendi. Zaten içinde muz olsun yeter ona😀 Afiyetler olsunn🙋🙋