Ana i├žeri─če atla

Minigime kitap ­čĺŤ

Herkese merhaba ­čÖő  birka├ž g├╝nd├╝r paylasacagim hep ba┼čka bir konu girdi araya. Nihayet payla┼čabiliyorum. Ge├ženlerde e bebekten eyl├╝l kuzuya yine minik kitap ald─▒m.  Kendim kitap okumay─▒ ├žok severim. Eyl├╝l u de en az─▒ndan ┼čimdiden tanistirmak istiyorum. Elinde tutsun sayfalar─▒n─▒ ├ževirsin. Resimlere baks─▒n ve minik hayal d├╝nyas─▒nda birseyler harekete ge├žsin yeter bana. Bunun i├žinde e bebekte g├╝zel bebek kitaplar─▒ Var. Nesneleri,hayvanlar─▒, renkleri, ara├žlar─▒ ├Â─črenmesi i├žin. Tabi bunlar─▒ bilgi olarak daha ileri zamanlarda ├Â─črenecek. ┼×u an hayvanlara kar┼č─▒ bir ilgisi var bende bunu peki┼čtirmek i├žin bu sefer hayvanl─▒ olan─▒ ald─▒m. Ilk aldigim nesnelerdi. Sokakta g├Ârd├╝─č├╝ kediye heyecanlanmaya ba┼člad─▒ art─▒k ya da bazen ona a├žt─▒─č─▒m bebek sarkilarinda duydu─ču hayvan seslerine tepki vermeye ba┼člad─▒.
Bende e bebege gittim ve bu kitab─▒ ald─▒m. Fiyat─▒ 8 tl. Sayfalar─▒ yumu┼čak. Her sayfas─▒nda farkl─▒ bir hayvan var.



┼×imdi her hayvan i├žin bir ┼čark─▒ uydurduk. Kitab─▒ eline al─▒r bana uzat─▒r. Ben sayfalar─▒ tek tek a├ž─▒p ona o ┼čark─▒lar─▒ s├Âylerim. El cirpmaya ├žal─▒┼čmas─▒ bir ┼čekilde bana kat─▒lmas─▒ e─členmeye ├žal─▒┼čmas─▒ beni ├žok mutlu ediyor. Hayal g├╝c├╝ geli┼čiyor­čĺŤ bebekle ilgili ├žo─ču ┼čeyin pahal─▒ oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝rsek fiyati da baya uygun. Tavsiye edebilecegim urunlerdendir. Elimde iki tane oldu.Eyl├╝l b├╝y├╝d├╝k├že di─čer kitaplar─▒ ni da alaca─č─▒m. 

Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler,iyi ak┼čamlar ­čĺÜ

Yorumlar

  1. O─člum 10 ayl─▒kken kitap almaya ba┼člad─▒m ┼čuan 3 ya┼č─▒nda ve bir k├╝t├╝phanemiz var. Renkleri, hayvanlar─▒, say─▒lar─▒ ve bunlar─▒n ─░ngilizcelerini kitaplar sayesinde ├Â─črendi. ┼×ark─▒larla da dedi─čin gibi daha e─členceli ve ak─▒lda kal─▒c─▒ olur. G├╝le g├╝le kullan─▒n can─▒m ☺️

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ne g├╝zel oldu bu duyduklarim ­čśŐ te┼čekk├╝r ederim ├žok sa─čol ­čĺť­čĺť

      Sil
  2. ├çocuklar─▒n geli┼čimi i├žin ├žok faydal─▒ bu tarz kitaplar ├žok g├╝zel yapm─▒┼čs─▒n ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederiiiim hosgeldin ­čĺť­čĺť

      Sil
  3. Ne kadar g├╝zel hayvan sevgisini mutlaka ├Â─črenmeliler­čśś­čĺĽ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen kat─▒l─▒yorum ├žok te┼čekk├╝rler ­čĺÖ

      Sil
  4. ├çok ┼čirin, bunlar─▒ sakla sak─▒n atma, ben ├žocukluk kitaplar─▒m─▒, masallar─▒m─▒ yitirdi─čim i├žin ├žok pi┼čman─▒m:( bir de kabartmal─▒ K├╝lkedisi vard─▒ ay ├žok severdim onu. G├╝le g├╝le baks─▒n:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Konuya ├žok g├╝zel yerden de─čindin mutlaka saklayacagim hakl─▒s─▒n , cok tesekkur ederim ­čĺÜ

      Sil
  5. Ne kadar g├╝zel bir kitapm─▒┼č, bu tarz e─čitici kitaplar saklanmal─▒ :))

    Yan─▒tlaSil
  6. Çok güzel bilgilendirici bir kitap :)

    Yan─▒tlaSil
  7. ├žok ┼čirin, bay─▒ld─▒m, kitap sevgisi daim olsun :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. In┼čallah valla ├žok te┼čekk├╝r ederim g├╝zel dileginiz icin☺

      Sil
  8. sana bir ┼čey s├Âyleyim mi kuzu; internetten 2-3 liraya alm─▒┼čt─▒m ben bu kitaplar─▒ bilgine :))) n11 gittigidiyor falan dolan bir ara :) yaz─▒k hasan─▒n parac─▒klara :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Can─▒m ya internetten al─▒┼čveri┼č yapmaya kar┼č─▒ olan bir e┼čim var ┼čimdilik onu ikna edemedim bende bazen ├žok. G├╝zel f─▒rsatlar g├Âr├╝yorum internette ama hasan g├Ârerek alal─▒m diyor ben ikna ├žal─▒┼čmalar─▒na devam ­čśÇ

      Sil
  9. Bende alm─▒┼čt─▒m bu kitaptan ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
  10. Bende b├╝y├╝k o─člumda bir s├╝r├╝ kitap alm─▒┼čt─▒m ikinci onun eski kitaplar─▒yla yetiniyor. ├çok ┼č├╝k├╝r abimizde kitap al─▒┼čkanl─▒─č─▒n─▒ edindirdi─čimiz i├žin k├╝├ž├╝─č├╝de etkileyecek gibi ­čśŹ

    Yan─▒tlaSil
  11. Evet kesinlikle etkilenir ├Ârnek al─▒r ne g├╝zel ­čĺÖ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil

Yorum G├Ânder

Bu blogdaki pop├╝ler yay─▒nlar

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bug├╝n kahvalt─▒da misafirimiz vard─▒ annem ve doruk.Ablam ├žal─▒┼čt─▒─č─▒ i├žin doru─ča annem bak─▒yo evde s─▒k─▒lm─▒┼člar hava da g├╝zel olunca kahvalt─▒ sonra da park yapal─▒m dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvalt─▒ haz─▒rlad─▒m. Bu arada doruk oglanla eyl├╝l k─▒z aras─▒nda 1 bu├žuk ya┼č var yani doruk bizim k├╝├ž├╝k abimiz ☺ Kahvaltimizi yapt─▒k ├žaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bak─▒m─▒na. Kahvalt─▒da ustlerini islatan eyl├╝l ve dorugun bi g├╝zel alt─▒ ├╝st├╝ de─či┼čtirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem g├╝nd├╝z tv programlar─▒n─▒ izledi ├žay keyfine devam etti.Sonra biraz parka ├ž─▒kal─▒m dedik ve bizim evin yak─▒n─▒ndaki  bi parka gittik.Hava g├╝zel olunca dolmu┼č tabi parklar...teyzeler ├Ârg├╝lerini  ├Ârer,├žocuklar kayd─▒rak kayar,biz dorugu Sal─▒nca─ča bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vard─▒ az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eyl├╝l k─▒z bu arada yine arabada uyudu.Bende f─▒rsattan istifade atlad─▒m Sal─▒nca─ča. Doruk beni g├Âr├╝nce ┼ča┼č…

Eyl├╝l i├žin: muzlu krep­čĹŹ­čĹŹ

Herkese iyi geceler ­čÖő  bu sabah eyl├╝l i├žin uzun ara┼čt─▒rmalar─▒m sonucunda en be─čendi─čim muzlu krep tarifini buldum ve yapt─▒m. Kesinlikle bu. Sizinle de payla┼čmak istedim ├ž├╝nk├╝ hem tad─▒ g├╝zel oldu hemde ├žok kolay ├ževirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki kat─▒na ├ž─▒kar─▒n ├╝st├╝ne ├žikolata s├╝r├╝p kendiniz de yiyin­čśÇ ┼čahsen kalanlar─▒ ben ├Âyle yapt─▒m­čÖł eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sar─▒s─▒(1 ya┼č ├╝st├╝ i├žin tamami)
Yar─▒m muz
1 yemek ka┼č─▒─č─▒ yo─čurt
1 yemek ka┼č─▒─č─▒ un
1 yemek ka┼č─▒─č─▒ ├╝z├╝m pekmezi

 Bebe─činizin ay─▒na g├Âre i├žine kuru ├╝z├╝m de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice kar─▒┼čt─▒r─▒n. Az ya─čla kizdirilmis tavada arkali onlu k─▒s─▒k ate┼čte pi┼čirin. ├çevirmek i├žin acele etmeyin biraz ge├ž pi┼čiyor. Yan─▒na ─▒hlamur la ger├žekten g├╝zel oluyor. Eyl├╝l de baya be─čendi. Zaten i├žinde muz olsun yeter ona­čśÇ Afiyetler olsunn­čÖő­čÖő

Bebek kiyafetleri temizli─či

Herkese gunaydin sevgili okuyanlar☺ Bug├╝n anne olmaya haz─▒rlananlar icin bebek do─čmadan ├Ânce yap─▒lmas─▒ gereken haz─▒rl─▒klardan,kendi edindi─čim tecr├╝belere dayanarak bilgi verecegim☺
Kendimden biliyorum hamile oldu─čunu ├Â─črenir ├Â─črenmez insan hemen gidip birseyler alay─▒m telasina d├╝┼č├╝yor. Ama tabi cinsiyeti bilmedi─činiz i├žin bi s├╝re sadece bakmakla yetiniyoruz. Eski┼čehir de bu d├Ânemde gezmedigim bebek ma─čazas─▒ kalmad─▒ desem yeridir. Bizim cadi ciniyetini g├Âstermedi ancak 20.haftada kesin bilgi alabildik  o da zorunlu ge├žirdi─čim amniyosentez i┼čleminde oldu. Bu konuya ba┼čka bir blog ta de─činece─čim. Cinsiyetini net olarak ├Â─črendi─čimiz ak┼čam hasan ve kayinvalidemle gidip nevresim seti falan ald─▒k zaten­čśÇ sonras─▒nda g├Âz├╝me ho┼č gelen bir├žok ┼čey ald─▒k ve bir├žok giysi de hediye geldi. ├ľzellikle iki tane hastane ├ž─▒k─▒┼č─▒ hediye geldi biri annemden biri hasanin ananesinden ki bunlar ├žok iyi geldi. Sonra ablamlar beraber bir hediye kutusu hazirlamislar ki onun i├žinde de ilk aylarda yetecek kadar k─▒ya…