Ana içeriğe atla

Neler aldım☺

Herkese merhaba 🙋  son zamanlarda pek alışveriş paylasmamisim bugün son zamanlarda yaptiklarimi paylaşayım dedim☺ tabi genelde eylül e ve  evime birseyler aldım.


Iki adet minik çerezlik aldım tanesi 1 tl ,cok şirin gözüktuler gözüme ☺ yanındaki kutu a 101 den. Kurabiye kutusu olarak kullanıyorum şimdilik. Ama tabi çoook amaçlı şirin bir kutu ve fiyatı 3 tl. Yanındaki yağ şişesi pazardan 3,5 tl. 6 li bardak seti a 101 den ve fiyatı 4 tl. Hepsini çok beğenerek aldım. Renk kattilar evime ☺


Evlenirken aldigim süzgecin kenari kirilinca  marketten bunu aldım fiyati 2 tl. 

Flamingo desenli minik saklama kabı da a 101 den ve fiyatı 2 tl.
Hasan a Sherlock Holmes kitabı aldım. Çok beğendi hatta sanırım son bölüme gelmiş 😊 a 101 den ve fiyatı 5 tl.



Bunlarda eylül için ☺ en üsttekilerin hepsi civil den ve zibinlarin tanesi 10 tl, tişört 6 tl.  Fisher price oyuncak 20 tl e bebekten, suluk 15 tl bebedor,onu da metro marketten aldık.    En alttaki tişört 7 tl kotondan annanemizin hediyesi ☺

Yakın zamanda yaptığım alışveriş bunlar ☺ okuduğunuz için teşekkürler iyi geceler 💛

Yorumlar

  1. Hepsi çok cici. Güle güle kullan canım ❤️😘

    YanıtlaSil
  2. O teneke kutulardan bende aldim cok sirinler💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet annemle girdik annemde bikaç tane aldı çokta kullanışlı oluyorlar 😊😊

      Sil
  3. Ayyy, ben zıbınlara, tişörtlere bayıldım, güle güle giysin:)sen de güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz insallah😊😊

      Sil
  4. Ev eşyalarına ve zıbınlara bayıldım :)) Mutlulukla kullanın hepsini, çok sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım hepsini A101 de çok güzel ürünler oluyor bende her perşembe takip edenlerdenim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir de Evimin altı a 101 düşün artık canım yaa 😊

      Sil
  6. hepsi birbirinden güzel ve şirinler, Eylül'le birlikte güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Her biri birbirinden güzel .Sağlıkla iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Çok ciciler, gle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. Instagramdan biliyordum bunlari toplu halde görmek güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bi fiyat olarak falan toplayım hepsini dedim daha birkaç bişey daha var ama atlamisim onları 😊

      Sil
  10. Hepsi de çok cici mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  11. Hepsi birbirinden güzel güle güle kullanın sevgilerimle 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz sevgiler 💙

      Sil
  12. Bence en güzelleri eylülünn:) ama hepsi güzel ve uygun canm cok tatli durmuslar ya güle güle kullanin ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım bencede en güzelleri eylüşün cicileri😀

      Sil
  13. Hamısı çoox gözəl və çox uyğun qiymətədirlər. Türkiyədə yaşayanlar çox çanslıdırlar ya. Bizdə hər şey od bahasına :( Aldıqlarınızı gülə-gülə kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda sansliyyiz bu tarz şeyler uygun fiyatli,birçok yere göre.tabi pahalı satılan yerlerde var ama ben geze geze buluyorum ucuzunu😀 çok teşekkür ederim 💕

      Sil
  14. hepsi çok güzel güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  15. pembe şeyler ve eylülle ilgili olan her şey güzeeeeel yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet😀 teşekkürler deepcim💛💛

      Sil
  16. Çok şirinler 😍🐥 güzel günlerde kullanın 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun teşekkür ederimm 💛

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bugün kahvaltıda misafirimiz vardı annem ve doruk.Ablam çalıştığı için doruğa annem bakıyo evde sıkılmışlar hava da güzel olunca kahvaltı sonra da park yapalım dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvaltı hazırladım. Bu arada doruk oglanla eylül kız arasında 1 buçuk yaş var yani doruk bizim küçük abimiz ☺ Kahvaltimizi yaptık çaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bakımına. Kahvaltıda ustlerini islatan eylül ve dorugun bi güzel altı üstü değiştirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem gündüz tv programlarını izledi çay keyfine devam etti.Sonra biraz parka çıkalım dedik ve bizim evin yakınındaki  bi parka gittik.Hava güzel olunca dolmuş tabi parklar...teyzeler örgülerini  örer,çocuklar kaydırak kayar,biz dorugu Salıncağa bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vardı az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eylül kız bu arada yine arabada uyudu.Bende fırsattan istifade atladım Salıncağa. Doruk beni görünce şaş…

Eylül için: muzlu krep👍👍

Herkese iyi geceler 🙋  bu sabah eylül için uzun araştırmalarım sonucunda en beğendiğim muzlu krep tarifini buldum ve yaptım. Kesinlikle bu. Sizinle de paylaşmak istedim çünkü hem tadı güzel oldu hemde çok kolay çevirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki katına çıkarın üstüne çikolata sürüp kendiniz de yiyin😀 şahsen kalanları ben öyle yaptım🙈 eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sarısı(1 yaş üstü için tamami)
Yarım muz
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı üzüm pekmezi

 Bebeğinizin ayına göre içine kuru üzüm de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice karıştırın. Az yağla kizdirilmis tavada arkali onlu kısık ateşte pişirin. Çevirmek için acele etmeyin biraz geç pişiyor. Yanına ıhlamur la gerçekten güzel oluyor. Eylül de baya beğendi. Zaten içinde muz olsun yeter ona😀 Afiyetler olsunn🙋🙋