Ana içeriğe atla

Onlardan misin sende ?


Ben onlardanım . Ve evet daha çok üzülüyorum bazen. Diyorum ki öyle olmasaydim. Kırıldığım an karşılık verip bende kırsaydım. O zaman ne olurdu. Daha mı rahat olurdum. Ya da daha mı kıymetli olurdum gözlerinde. Beni düşünmeden kıran insanların gözündeki değerim umrumda değil aslında. Sadece diyorum ki hani ummadığım yerden gelen darbe var ya onun kırıklığına bir çare bulabilsem mesela.
Daha rahatta olmazdım. Hatta kırıldığım yeri unutur kırdığım yeri tamir etmeye kosardim.

Evet sevdiğim insanlara karşı fedakârım. Kırılsamda susarim sabrim el verdigince . Ama şu da unutulmasin ki. Benim.verdiğim değer yumuşak karnim zannedilip te istismar edilirse bunu da çok iyi görebilecek kadar tanıyorum bu hayatı. Ve o değer bir gün gelipte kaba tabirle beni kullanma durumuna dönerse bende çok güzel arka mi dönerim... Böyle de olmalı bence.

Peki ya sen. Onlardanmisin sende ?? Olma.  Onları daha çok uzuyorlar. Emin ol.

Yorumlar

  1. Bizi daha çok üzüyorlar evet. 'Onlardan' olmamak elimizde değil ama değil mi?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle olmayan insanları görünce yani takmayan kırılmayip kıran insanları gidip sorasim geliyor. Pardonda nasıl bu kadar umursamaz olabiliyorsun diye. Ben mi çok anlam yüklüyorum dostluğa diyorum kendime ama içten içe biliyorum yanlış olan ben değilim ...☺

      Sil
    2. Evett ben de çoğu kez sorguluyorum. Hatta bir keresinde cesaret edip sormuştum da 'aman benden kıymetlisi mi varmış' gibi bir cevap alıp sessizliğe gömülmüştüm.. Bence de yanlış taraf burası değil ;)

      Sil
    3. Vaov cevaba bak. En sevmediğim kendine aşık insan tipi. Tabi o da haklı kimse tarafından sevilmeyi bilmeyen insan sonunda kendine aşık olup çıkar. Sessiz kalmak en iyisi sanırım ☺

      Sil
  2. Elalem ne derse desin derler ya elin ağzı torba değil ki, büzesin. Elleri önemsememeyi öğrendim. Ben kendimi biliyorum. Allah da biliyor. Başkaları ne düşünürse düşünsün umarsamamayı da öğrendim. Ama sevdiğim, değer verdiğim yakınlarım kırarsa işte o zaman zor. Ben de bilirim de bir kırarsam bir daha kendine gelemez diye içime atıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni durumdaymisiz valla,elalemi bende artık hic takmamayi ogrendimde işte yakın sandiklarimz olunca zor oluyor...

      Sil
  3. Hayatta icimdeki birseyi söylemeden duramam.Eğer kibarca söulediyse bende kibarca iade ederim.Ama hala anlamıyor ve devam ediyorsa bastırarak tane tane detaylı söylerim.Aramız bozulmasın isterim ama baktim dahafa anlamior keserim geri dönüsm olmaz.Ama inan kestigimde daha mutlu oldum.Su an huzurum yerinde.Bazı insanlarin gitmesi gerekiyormus senin mutlu olman icin.Çekme kimseyi canm benm deymez.Çekmedigin an sen kötü olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık aynı kararı aldim. Çünkü biraz kez denedim baktım gördüm sonuç aynı. Insanlari dost bilip yükseltiyorsun kalbinde sonra senin üstüne basıp geçmeye çalışıyorlar ama o biraz zor artık ☺

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Senin öyle olduğunu zaten tahmin etmiştim deep😊😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bugün kahvaltıda misafirimiz vardı annem ve doruk.Ablam çalıştığı için doruğa annem bakıyo evde sıkılmışlar hava da güzel olunca kahvaltı sonra da park yapalım dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvaltı hazırladım. Bu arada doruk oglanla eylül kız arasında 1 buçuk yaş var yani doruk bizim küçük abimiz ☺ Kahvaltimizi yaptık çaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bakımına. Kahvaltıda ustlerini islatan eylül ve dorugun bi güzel altı üstü değiştirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem gündüz tv programlarını izledi çay keyfine devam etti.Sonra biraz parka çıkalım dedik ve bizim evin yakınındaki  bi parka gittik.Hava güzel olunca dolmuş tabi parklar...teyzeler örgülerini  örer,çocuklar kaydırak kayar,biz dorugu Salıncağa bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vardı az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eylül kız bu arada yine arabada uyudu.Bende fırsattan istifade atladım Salıncağa. Doruk beni görünce şaş…

Eylül için: muzlu krep👍👍

Herkese iyi geceler 🙋  bu sabah eylül için uzun araştırmalarım sonucunda en beğendiğim muzlu krep tarifini buldum ve yaptım. Kesinlikle bu. Sizinle de paylaşmak istedim çünkü hem tadı güzel oldu hemde çok kolay çevirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki katına çıkarın üstüne çikolata sürüp kendiniz de yiyin😀 şahsen kalanları ben öyle yaptım🙈 eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sarısı(1 yaş üstü için tamami)
Yarım muz
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı üzüm pekmezi

 Bebeğinizin ayına göre içine kuru üzüm de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice karıştırın. Az yağla kizdirilmis tavada arkali onlu kısık ateşte pişirin. Çevirmek için acele etmeyin biraz geç pişiyor. Yanına ıhlamur la gerçekten güzel oluyor. Eylül de baya beğendi. Zaten içinde muz olsun yeter ona😀 Afiyetler olsunn🙋🙋