Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Haziran, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Nivea yatıştırıcı yüz yıkama köpüğü yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bugün sizlere 1 aydan beri kullandığım nivea yatistirici yüz yıkama köpüğünden bahsetmek istiyorum. Cildim çok kuru olduğu icin kuru ciltlere için olanını aldım. Bu ürün hem temizlik hem nemlendirme vaat ediyor. Ve bence vaatlerinide gerçekleştiriyor. Olan bir sorunu çözmüyor tabi ki ama tekrar olmasını önlüyor. Yani mesela benim çene bölgemde sivilce sorunum var. Çok aşırı değil bir iki tane ama beni rahatsız etmeye yetiyor. Tabi cildi derinlemesine temizleyen bir ürün sivilce olusumunuda azaltıyor. Hem nemlendirme hem temizleme konusunda çok memnun kaldım. Bazen cildimde ne kadar nemlendirici sürsemde dökülme oluyordu. O sorunu yaşamiyorum artık. Zaten bilen bilir nivea nın ürünlerini çok severim. Köpük formunda olmasi da ayrı bir kolaylık. 

Doğal badem yağı ve Hydra iq ile zenginlestirilmis. Kokusu güzel. Dermatolojik olarak onaylanmış ki bütün nivea ürünleri öyle zaten.  150 ml. Lik bir ürün ve ben bunu 15 tl ye almıştım.  Denemenizi tavsiye edeceğim bir ürün. …

Kara bulutlar😣

Herkese merhaba. Birkaç gündür yazamıyorum aslında bugün de yazamayacaktim ama eylül uyudu ve artık yazma isteğimi bastıramayip damladim hemen buraya. Bugün yine çok çok çok zor bir gündü bizim için.  Anne olmak daha doğrusu ebeveyn olmak dünyanın hem en güzeli hem en zoruymus. Sabah kalkar iz güzel bir kahvaltı yaparız kızımla diye planlar kurarak yatmistik ama eylül sabah yataktan düştü. Hasan ise gidince uyumustuk eylül uyanmis döne döne giderken yataktan düşmus ağlama sesine zipladim bir baktım asagida. Çok şükür ki yere ne olur ne olmaz diye her gece yastiklar dizip yatariz eylül de yastığın üstüne düşmüş çok hafif kafasını carpmis. Tabi kafası kızarinca hemen hastaneye gittik. Ne yazık ki birkez daha gördüm hastanelerdeki degerimizi.  Bebeğim düştü onu getirdim dedim doktor bana ee nolmus düştyse dedi ve muayene dahi etmedi. Bunu dile getirdigimde her düştüğünde tomografiye sokarsam ölceği yoksa da radyasyondan ölür çocuğun dedi. Ben şoka girdim bir doktor bir tıp insanı bana bu…

Ne okudum: Canan Tan/Kelepçe

Merhaba 🙋 son okuduğum bu güzel kitaptan bahsetmek istiyorum sizlere.
Geçen akşam canim komşumdan aldigim bu güzel kitabı iyiki de tavsiye etmiş bana diyeyim öncelikle ☺


Kelepçe; isminden de anlayacaginiz üzere kader mahkumlarinin hikayelerine bir bir dokunan, insana hayatı, kadının hayattaki yerini,adaleti sorgulatan yani insanı biraz düşünmeye biraz karanlığa iten bir kitap. Hapishanelere herkesin bakış açısı aynıdır. Ordaki insanlar kesinlikle kötüdür. Hani beyaz ve siyah arasındaki gri yoktur. Onlar net siyahtır herkesin gözünde.  Oysa aslında hepimiz pamuk ipliginde yaşıyoruz değil mi? Hepimiz bir adımın, bir saniyenin,  küçücük bir dalginligin bizi oraya goturebilecegini düşünmüyoruz hiç bir zaman. Sanki oradaki insanlar doğuştan beri ordalar. Sanki hiç güneş gormemisler....

Işte bu kitap bize oradaki insanların daha doğrusu kadınların hikayelerini anlatmış bir bir... hepsini okurken içim sizladi. Birkaç tanesine yürekten hak verirken birkaç tanesine veremedim.

En çok ta bir kı…

10 soruda 'Annesinin Prensesi' 😊

Herkese merhaba 😊 yine ben ve yine bir 10 soruluk söyleşi. Bu sefer konugum sevgili arkadaşım  Annesinin Prensesi 😍 öncelikle beni kirmayip sorularımı yanıtladığı için çoook teşekkür ediyorum kendisine tum sevdiklerinle musmutlu bir hayat diliyorum ❤ o zaman başlayalım ☺



1.) Merhaba,kendinizi bize kısaca tanıtırmısınız?

 Pek beceremem öyle şeyleri ama çalışayım. :) Hemşirelik mezunu olup evinde pineklemeyi, bol bol gezmeyi ve sırıtmayı tercih eden biriyim. Güzel olan bir de güzel yapan ( makyaj malzemeleri ) herşeyi severim. 😀 Oyunlara ve aileme aşığım. Yaşım 28 olsada ben henüz 14 aylık olduğumu düşünüyorum. Anneliğimi yaşımın getirdiği olgunlukla değil de , kızımın getirdiği çocukluğumla yaşıyorum. Kısacası bende onunla birlikte yaş alıyorum diyelim. :)

2) Çok memnun olduk. Hobileriniz den sevdiğiniz ve sevmediğiniz şeylerden bahsedermisiniz? 
Sevdiğim şeyler ; - Kitap okumak
- Film seyretmek
- Oyun oynamak,
- Spor yapmak,
- Sohbet etmek,
- Gezmek tozmak. :) Sevmediğim şeyler ; - Cimr…

Mimlenmişim : öneri yazım ☺

Herkese merhaba 🙋  sevgili blogger arkadaşım Lilaninguncesi beni mimlemiş😀 bu seferki mim konumuz herhangi bir şey hakkında öneri yazmakmis.  Temel olarak bir anne bebek blogu sahibesi olaraktan  bebeklerle ilgili bir konuda öneri yazıp kendi çapımda bir fayda sağlamayı amacliyorum. Benim önerim anne olacak arkadaslarim icin emzirme konusunda olacak.

Malum annelik zor zanaat ki bunda hepimiz hemfikiriz. Herşey tozpembe olmuyor. Ne yazık ki anne olmak için manevi zorluklarin yanında fiziksel belli acılar yasiyorsun. Bu dönemlerden biri de benim için emzirme oldu. Hasta nden çıkıp eve geldiğimizde itibaren bu emzirme olayı benim için çile olmaya başladı.  Herkes etrafimda emzir/anne sutu/saglik gibi kelimelerin birleştiği cümleleri kurarken benim amacimin ve istegimin zaten emzirmek olduğunu ama canımın yandigini falan anlatmaya çalışırken iki kat yoruluyordum. Öncelikle sakin olun çünkü geçecek. Çok kısa bir süre.  Eğer doktor aksini soylemezse elinizden geldiği sürece emzirmek için …

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen öz…

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Sohbet tadında💙

Heeerkese kocaman bir Merhaba 🙋 öncelikle sağlık durumumu merak eden sevgili arkadaslarima turp gibiyim demek istiyorum. Bugün kontrole gittik ve hersey yolunda olunca alcımı aldılar 🙌 sadece birkac gun sıkı bir bandaj baglamamı ve hareket etmemi istedi doktor. Eğer şikayetim olursa tekrar gideceğim. BandajI bağladım. Doktor istemese de zaten 9 buçuk aylık bir bebekle yalnız kalıp yatmak mümkün değil malum. Bende haliyle doktorun dediği gibi bol bol hareket ettim. Hatta eylül un yoğurdu bittiği için günlük süt almaya markete bile gittim o derece yani. Tabi kaç gündür herkes etrafimdaydi sagolsunlar . Bugün artık hasanin da pili bitti ve aksama kadar uyudu. Yani hersey güzel çok şükür.

Evet şükür demişken hayatın akışına kapılıp şükür etmeyi unuttugumuz ne çok şey var . Hastane koridorlarinda bunu daha iyi anlıyor insan. Kendi yemeğimi pişirebilmek bebegimle ilgilenebilmek bile ne kadar büyük nimetmis. Sukur de ne önemli bir kelimeymis. Hasta olunca sağlığın kıymeti anlaşılıyor... o …

Görünmez kaza...

Herkese gunaydin 🙋  dün nerdeyse tüm gün hastanedeydik. Moraller yerlerde. Öğlen saatlerinde ayagimi burktum ve hastaneye gittik. Acil bölümünde hemen röntgen çektiler ve ayak bilegimdeki baglarda zedelenme olduğunu söyledi acil doktoru. Çok ağır zedelenmis alçiya alalım kimildatmadan birkaç gün yat dedi. Ağrı kesici falan verdi. Dedik hemen alçiya aldirmayalim Polikliniğe gidelim. Uzun süre bekledikten sonra nihayet girdik. Bu sürede benim ağrım azalmisti. Kendi kendimi doktorun birsey yok biraz dinlen geçer falan diyecegini düşünerek motive etmiştim. Doktor da muayene etti. O da acil doktoruyla aynı şeyleri söyledi.  Üstüne basarsam bağların kopacagini ameliyat gerekecegini... sonuc olarak ayağım cumaya kadar alçida kalacak cuma günü tekrar röntgen çekinecegim. Duruma göre gidişata bakacagiz. Durumlar boyle. Benim yatabilmem imkansız tabi... o yüzden diyorum Allah a emanet. Insanin kendi  kendini Allah a emanet etmesi de anneligin getirdiği birsey olsa gerek... Allah daha beterinde…

Bugün ne yaptık 💚

Herkese merhaba 🙋  birkaç gündür yeni konu açamıyorum, evde internet bağlantimda bir sıkıntı oluştu ve sürekli kesiliyordu. Hallolunca hemen geldim.  Yazmayı özlemişim. Bugün yine muhabbet tadında günlük hayatimizi paylasacagim  sizlerle 😊 birkaç gündür kızımla gezmelerdeyiz. Cumartesi akşamı Neoplus'a göturduk, birkaç ihtiyacimizi aldık. Ben mağaza gezerken hasan eylül u minik trene bindirmis bi çıktım öyle geziyor trende. Dakikalarca güldüm o ifadeye. Pazar günü annemlerde iftara davetliydik. Ailece güzel bir gün geçirdik. Bugün de arkadaşımla çarşıya gezmeye çıktık. Arkadasiminda eylül den biraz büyük bebegi var. Iki bebekle ne kadar gezilebilirse gezdik🙈 yaklaşan doğum günleri için süsler baktık.  Hatta biraz bişeyler almış olabiliriz dayanamayip😀 aklımda süper fikirler oluştu eylül un doğumgünü için.  Ee ne diş partisi yaptım ne 6 ay kınası. Hevesimizi bu güne sakladiysak demek😀 gerçekten çok çok güzel şeyler var.İnsanın ozenmemesi imkansız.  Ve fiyatlar çok uygundu. Bir…

Dönüm noktamız 💙

Herkese merhaba 🙋  eylül kuş öğle uykusuna yattı.  Bende işi gücü bir kenara bırakıp eski resimlere bakayım derken anılara daldım Cup diye. Ve en güzel anılarimdan birini sizle paylaşmak istedim. Eylül un varlığını öğrendiğimiz gün yani 1 ocak 2016. Bize yılbaşı hediyesi olan minik kuzu hakikaten süpriz yapmıştı. Hasanla evleneli 1 buçuk yıl olmuştuk. Tabiki bir bebek hayali kuruyorduk. Hele hele yegen sevgisini tadınca insan kendi evladini nasıl sever diye merak ediyordum. Aslında çevreden kimse hadi bize bir torun yapın bir yegen yapın demiyordu😀 ama biz hasanla zaten evlilik amaçlı çıktığımız bu yolda amacımız a ulasmis yuva mızı kurmusken bebek sahibi olmaya da karar verdik. Tabi bu arada ben bir yandan iş bakıyorum falan. Hani nolur nolmaz diye çünkü kesin olcak diye bir şey yok. Işte ogrenmeden iki gün önce ilan bakıyorum ve evimize çok yakın bir diş hekimi yardimci arıyorMuş hemen hasani aradım. O da destekleyince aradım ve görüşmeye çağırdılar. Adam gayet olumlu konuştu ve a…