Ana içeriğe atla

Görünmez kaza...

Herkese gunaydin 🙋  dün nerdeyse tüm gün hastanedeydik. Moraller yerlerde. Öğlen saatlerinde ayagimi burktum ve hastaneye gittik. Acil bölümünde hemen röntgen çektiler ve ayak bilegimdeki baglarda zedelenme olduğunu söyledi acil doktoru. Çok ağır zedelenmis alçiya alalım kimildatmadan birkaç gün yat dedi. Ağrı kesici falan verdi. Dedik hemen alçiya aldirmayalim Polikliniğe gidelim. Uzun süre bekledikten sonra nihayet girdik. Bu sürede benim ağrım azalmisti. Kendi kendimi doktorun birsey yok biraz dinlen geçer falan diyecegini düşünerek motive etmiştim. Doktor da muayene etti. O da acil doktoruyla aynı şeyleri söyledi.  Üstüne basarsam bağların kopacagini ameliyat gerekecegini... sonuc olarak ayağım cumaya kadar alçida kalacak cuma günü tekrar röntgen çekinecegim. Duruma göre gidişata bakacagiz. Durumlar boyle. Benim yatabilmem imkansız tabi... o yüzden diyorum Allah a emanet. Insanin kendi  kendini Allah a emanet etmesi de anneligin getirdiği birsey olsa gerek... Allah daha beterinden korusun. Iyilesince yeni konularla görüşmek üzere. Hoscakalin💛

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşirsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. çok çok geçmiş olsun bazen umulmadık anda kazalar olabiliyor....

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun ben de yaşamıştım, tez zamanda iyileşin ...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun sosyal medyadada görmüştüm ama yeni olduğunu düşünmemiştim ☺️ Bol bol dinlen☺️

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun saglık onemli dikkat edin kendinize 🤗💕

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Kendinize iyi bakın..

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. Dün instagramda da gördüm :( Sana dinlenmekten başka yapacak bir şey kalmıyor bu durumda.

    YanıtlaSil
  8. Herkese çok teşekkür ederim güzel dileklerin iz icin inşallah en kisa zamanda gececek💛

    YanıtlaSil
  9. Çok çok geçmiş olsun. Olabildiğince dikkat edin kendinize. Allaha emanet

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun ablacım. Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun...Kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz inşallah...

    YanıtlaSil
  12. canım benim sen yine de yatmaya en azından ütüne basmamaya çalış. bak şurda 3 gün yatamıyorsun ameliyat olursan o olacak en az 1 ay.. az dayan..

    YanıtlaSil
  13. Çok sağolun daha dikkat edeceğim kendime, cansınız ❤

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun Çağlacım💕

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize ....

    YanıtlaSil
  17. Gecmis olsun canim arada oluyor boyle kazalar

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun iyi haberler gelir umarım🌸🙏

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun , acil şifalar

    YanıtlaSil
  20. Çok sağolun, insallah🙇 cansınız 💛💛

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim 💕 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl