Ana içeriğe atla

Alışveriş❤

Herkese merhaba 🙋  bugün sizinle yakın zamanda aldiklarimi paylaşacağım. Öncelikle kendim için aldiklarimdan başlayim şayet uzun zamandır kendime birsey almiyordum 🙈

Gerçi yine çokta bişey aldım sayilmaz😀 bu alttaki iki tişörtü aldım. Benim için rahatlik vazgeçilmez👌 tişörtler addax tan. Gri olan 15, kırmızı olan 10 tl.


Eylül içinde bunları aldim☺ Dondurmalı tişört 5 tl koton baby,kot şort 15 tl koton baby. 

 Beyaz triko hirka (eskisehir in serin akşamları için ) lc waikiki baby 20 tl. Bunu alırken tam bir anne gibi davrandım ve biraz büyük aldım🙈
Bu kirpikli taytlarda ikisi 20 tl. LC waikiki baby 'den😊



Bu elbiseyi de daha önce almıştım ama paylaşamadim. Onu da araya sikistirayim dedim. Kuzenimin dugunu için aldım.  Defacto dan 60 tl👍 bu yazın modası olan omuz detaylı elbise ve bluzlara zaten bayılıyorum 😊
 Eylüşe düğün için aldigim bu sevimli elbiseyi de instagramda paylaşmistim. Bu da lc waikiki baby den 30 tlye aldım😊

Buda eylüşün doğum günü için tütüsü💛 bunuda üstünde bir tişörtle takım satiyorlardi ben altına bittim ve takım aldım. Ama tişörtü doğum gününde giydirmeyecegim😊 bu da güder bebe den takım halinde 35 tl idi👍



Benim son zamanlarda aldıklarım bunlar. Eylül le alışveriş azıcık zor oluyor. Yani deneme kabinine girdiğimde yanında babasi bile olsa agladigi için hemen alıp çıkmak zorundayım. Bu yüzden kendime çoook güzel şeyler secemiyorum. Ama umarım eylül için aldıklarım okuyan prenses annelerine fikir olmustur 😊 

Okuduğunuz için teşekkürler, yazımı begendiyseniz takip etmeyi unutmayın❤


Yorumlar

  1. O tütü eteği de Eylül prensesi de yemeliii! Güzel günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  2. Canim ayni hirkadan bende aldim. :) Elbisedende alcaktim ama en kück bedeni bile büyk geldi esosuma :) hepsi cok cici güle güle giyin canm benim 😘

    YanıtlaSil
  3. LC Waikiki2nin bebek ve çocuk giyim ürünleri harikadır ben de çok seviyorum. Kirpikli tayt harika. Güle güle giysin minik prenses :)

    YanıtlaSil
  4. Kız çocuklarının giydirmek çok zevklidir eminin. Bizim oğluş tişört şort pantolon gömlek 4 lüsünde geziyor. Iyi günlerde giyinin.

    YanıtlaSil
  5. Eylülün kıyafetleri çok tatlı ^^

    YanıtlaSil
  6. Güzel musmutlu günlerde kullanınnn :)

    YanıtlaSil
  7. Kirpik desenli taytlara bayıldım.İlk fırsatta bakacağım kızlarım için ;)

    YanıtlaSil
  8. Ayy hepsi de çok güzel < Addax'a ben de bir bakayım :D Mutlulukla giyinin bitanem :))

    YanıtlaSil
  9. Hepinize teşekkür ederim güzel bayanlar 😍😊

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullansın ufaklık ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bugün kahvaltıda misafirimiz vardı annem ve doruk.Ablam çalıştığı için doruğa annem bakıyo evde sıkılmışlar hava da güzel olunca kahvaltı sonra da park yapalım dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvaltı hazırladım. Bu arada doruk oglanla eylül kız arasında 1 buçuk yaş var yani doruk bizim küçük abimiz ☺ Kahvaltimizi yaptık çaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bakımına. Kahvaltıda ustlerini islatan eylül ve dorugun bi güzel altı üstü değiştirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem gündüz tv programlarını izledi çay keyfine devam etti.Sonra biraz parka çıkalım dedik ve bizim evin yakınındaki  bi parka gittik.Hava güzel olunca dolmuş tabi parklar...teyzeler örgülerini  örer,çocuklar kaydırak kayar,biz dorugu Salıncağa bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vardı az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eylül kız bu arada yine arabada uyudu.Bende fırsattan istifade atladım Salıncağa. Doruk beni görünce şaş…

Eylül için: muzlu krep👍👍

Herkese iyi geceler 🙋  bu sabah eylül için uzun araştırmalarım sonucunda en beğendiğim muzlu krep tarifini buldum ve yaptım. Kesinlikle bu. Sizinle de paylaşmak istedim çünkü hem tadı güzel oldu hemde çok kolay çevirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki katına çıkarın üstüne çikolata sürüp kendiniz de yiyin😀 şahsen kalanları ben öyle yaptım🙈 eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sarısı(1 yaş üstü için tamami)
Yarım muz
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı üzüm pekmezi

 Bebeğinizin ayına göre içine kuru üzüm de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice karıştırın. Az yağla kizdirilmis tavada arkali onlu kısık ateşte pişirin. Çevirmek için acele etmeyin biraz geç pişiyor. Yanına ıhlamur la gerçekten güzel oluyor. Eylül de baya beğendi. Zaten içinde muz olsun yeter ona😀 Afiyetler olsunn🙋🙋