Ana içeriğe atla

Doğum günü hazırlıklarımız 💕

Herkese merhaba 🙋
Eylül un doğum günü yaklasiyor:16 agustos 💕 başlarda aman küçük bir pasta alır kutlarız diyorduk hasanla. Ama sonra içimizde bir kıpırtı bir heyecan. Tabi bir yandan annaneler babanneler falan diyorlar biz kizimiza doğum günü yapcaz😀 bende bir gaza geldim diyelim ve güzel bir doğum günü yapma kararı aldım. Tabi hasan da dünden hazırmış bu duruma. Eee kızı için olunca her türlü eller cebe gider 🙈🙈
Ama yine de fazla açılmamak lazım diye düşündüğümüz için, şöyle minik süsler alırız balonlar falan, birkaç ikramlik yaparız güzel bir pasta yaptırılır tamam dedik. Açıkçası bu tarz şeylerde ben organizasyonu kendim yapmak isterim. Herşey hazır gelcek sen pit pit masaya dizceksin olmaz. Onun tadı heyecanı bambaşka. Kına gecemde evde olmuştu ve evi kendim suslemistim😌 tabi öyle aşırı bir iddiam yok güzel yaparım diye. Ama söyle ki masayı kendim hazirlayacagim. Tabi canlarimin yardımlariyla💕
Geçen haftam minik araştırmalar ve liste hazırlamakla geçti. Alışveriş listemde tabi ki plastik tabak bardak ve catallar vardı çünkü ben kimsenin(kendim dahil) mutfakta bulasik la ugrasmasini istemiyorum 😊  cumartesi akşamı is cikisi hasanla alışverişe gittik alinacaklari aldık. Azıcık liste dışına çıkmış olabiliriz 🙈 o kadar güzel süslemeler var ki insanın agzi açık kaliyor😮😮

Minik poğaçalar, kanepeler, kurabiyeler, şekerlemeler, tabi ki browni, makarna salatası ve pasta. Bazı şeyleri hazır alacağım bazılarını kendimiz yapacağız ☺

Ve tabi magnet. Onları siparis verdik tabi 😁

Süslemelerin bazıları doğumdan kalanlar bazılarını tahmin edeceğiniz üzere yeni aldık 😊





 Gördüğünüz gibi hersey pembe hersey puantiye 😀 ama napayım çok seviyorum😌😌

Son olarak bu paketlere de yakınlarımız için hediye hazirlayacagiz😊 

Ayrıca minik cupcake kaplarımızda var ayriyetten ama eylül un odasinda ve eylül uyuduğu için girip alamadım😀 

Işte hazırlıklar böyle devam ediyor. Tabiki doğum gününden güzel resimlerle tekrar burda olacağım 😊 

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yazımı begendiyseniz takip etmeyi unutmayın❤ 

Yorumlar

  1. Ne kadar cici şeyler var şimdiki çocuklar çok şanslı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi canım ya kesinlikle katılıyorum 😊

      Sil
  2. pembe puantiyeli herşeye bayıldım, Eylülcük yeni yaşına mutlulukla girsin, doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. ay biricik eylülümüz bir yaşına giriyo ha. yaaaa yıllar nasıl geçiyoooo :) genç kız oldu beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ama deep 😀 ben buralara geleli 6 ay olmuşum bak eylül 6 aylikti ben blog açtığım zaman 😁

      Sil
  4. El emegi olurda guzel olmazmi?O kadar mutevazi ve cici gozukuyor ki hazirliklariniz❤Saglikli,huzurlu,mutlu,uzunnnn bir hayati olsun insallah miniginizin🙏Simdiden dogum gunu kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim , amin inşallah 😊😊💙💙

      Sil
  5. Bebişin doğum günü fotoğraflarını da görmek isteriz canım benim ^^
    Doğum günü için aldığın parçalar çok güzel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka paylaşacağım o günle ilgili her ayrıntıyı, hem blogtan hem instagramdan😊 çok teşekkür ederiz canım bakışının güzelliği o 💛

      Sil
  6. Doğum günü şimdiden kutlu olaun minik prensesin. Allah upuzun güpgüzel hayatlar nasip etsin ona. Çook güzel herşeyi ya 20'ye girerken bendemi böyle kutlasam 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum😊 oooh Kutla tabii çokta güzel olur bence 😀

      Sil
  7. Oyy kuzucum benmle ayni burcdanmiymiss. Bende 1 agustos da dogdum :) kocaman oldu ya dimi :)

    Bende dogum gnü icin kendim herseyi hazirladim. Kiyafetini ayakkabisida dahil ben hazirladim. Sac bandida dahil :) evede süsler balonlar aldik. Benim hazirladigim süslerde vardi tabi. Cok güzel gececektir eminim. Heyecanla bekliyoruz annesi 😄😘

    YanıtlaSil
  8. Musmutluuu kocaman sağlıklı hayat diliyorummm :)

    YanıtlaSil
  9. En mutlu yaşları olsun. Kendin hazırlandığında daha iyi oluyor herşey ☺️

    YanıtlaSil
  10. Hocam blogunuzu takip ettim. İzle butonundan izledim. Sizide sitemi zayerete bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Ne yapalım ☺️ Artık mimli mimli dolanacaz etrafta ☺️

      Sil
  12. nerdesin yaaa sen blogdaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bugün kahvaltıda misafirimiz vardı annem ve doruk.Ablam çalıştığı için doruğa annem bakıyo evde sıkılmışlar hava da güzel olunca kahvaltı sonra da park yapalım dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvaltı hazırladım. Bu arada doruk oglanla eylül kız arasında 1 buçuk yaş var yani doruk bizim küçük abimiz ☺ Kahvaltimizi yaptık çaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bakımına. Kahvaltıda ustlerini islatan eylül ve dorugun bi güzel altı üstü değiştirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem gündüz tv programlarını izledi çay keyfine devam etti.Sonra biraz parka çıkalım dedik ve bizim evin yakınındaki  bi parka gittik.Hava güzel olunca dolmuş tabi parklar...teyzeler örgülerini  örer,çocuklar kaydırak kayar,biz dorugu Salıncağa bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vardı az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eylül kız bu arada yine arabada uyudu.Bende fırsattan istifade atladım Salıncağa. Doruk beni görünce şaş…

Eylül için: muzlu krep👍👍

Herkese iyi geceler 🙋  bu sabah eylül için uzun araştırmalarım sonucunda en beğendiğim muzlu krep tarifini buldum ve yaptım. Kesinlikle bu. Sizinle de paylaşmak istedim çünkü hem tadı güzel oldu hemde çok kolay çevirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki katına çıkarın üstüne çikolata sürüp kendiniz de yiyin😀 şahsen kalanları ben öyle yaptım🙈 eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sarısı(1 yaş üstü için tamami)
Yarım muz
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı üzüm pekmezi

 Bebeğinizin ayına göre içine kuru üzüm de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice karıştırın. Az yağla kizdirilmis tavada arkali onlu kısık ateşte pişirin. Çevirmek için acele etmeyin biraz geç pişiyor. Yanına ıhlamur la gerçekten güzel oluyor. Eylül de baya beğendi. Zaten içinde muz olsun yeter ona😀 Afiyetler olsunn🙋🙋